storm-tjejen

Direktlänk till inlägg 22 mars 2013

Royal

Av Am Bj - 22 mars 2013 19:36

Förlåt att jag  inte har bloggat på ett tag (pugrund av brist på tid). Men imorron ska jag på fest till min kompis och så ska jag sova över hos hon. !!!!      Jag har tyvärr inte så mkt att skriva men ska skriva lite grann iallafall....

Sitter nu i soffan med mamma, mammas kille och min bror Marvin men jag sitter och chattar med LOvisa och Angela i en grupp på kik, för Elin svarar inte !!!  I onsdags red jag Royal det gick ju ganska bra men han blev så het när vi hoppade. Men han är min älsklings häst av ridskolehästarna iaf !!!!!. Här kommer en bild på han när jag pussar han

 

förlåt att den blev upp och ner

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Am Bj - 20 mars 2013 15:00

Hejjsan nu kommer jag bara att lägga ut lite bilder det flesta på dartmoor ponny. För jag har typ inget att blogga om för utom att jag var i backen i dag för att vi hafde friluftsdag i skolan. Och man fick välja emmelan olika förslag kommer inte ihåg...

Ses

Av Am Bj - 19 mars 2013 18:34

Hejsan ! Nu sitter jag hemma hos mamma och tittar på tv. Imorron ska jag till järvsöbacken, för mellanstadiumet har friluftsdag. Och sen typ vid halv två ska jag åka med en lärare till skolan för då ska jag åka/gå till stallet. men häar kommer det et...

Av Am Bj - 17 mars 2013 08:33


Jag och Tjejen Jag och Tjejen hoppar lite lägre   Jag och Pompe hoppar bana!!     /Angela ...

Av Am Bj - 17 mars 2013 08:18

Hej, förlåt att jag inte har bloggat på några dagar men har inte haft tid och glömt. Men nu ska jag lägga ut bilder på våra 2 stallkatter    och Molly skulle lägga ut en på stallhunden  . Jag ska också lägga ut en film sen jag hoppade med Pompe och 2...

Av Am Bj - 16 mars 2013 10:53

Tjena och förlåt att varken jag eller Angela har bloggat ppå ett litet tag. Nu har jag äntligen varit hos världens bästa Lovisa. Jag var med henne igår och vi red Snövit, hon var jätte duktig men hon sparkade och små stegrade ibland men Lovisa och mi...

Presentation


Hej vi är två djur tjejen på 11 och 10 sommrar vi älskar hästar....Nu ska v blogga så länge vi orkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards