storm-tjejen

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Am Bj - 9 mars 2013 14:46

Hej nu har presic åkt längdskidor längst kyrksjön för det var typ nån marknad och man kunde åka häst och vagn och häst och släde.m.m Men nu är jag hemma och gör typ inget.Alltså jag har jätte ont i halsen men det har blivit lite bättre, så ska kanske leka med Lovisa imorron men odet är ej säkert ska prata mer med henne sen.

Jag har inte så mkt att blogga om men jag ska tipsa om ett klipp om nu inte gillar Yohio måste ni inte titta men jag vill gärna att ni ska kolla på det : SÅ JAG ÄLSKAR DETTA KLIPP.MEN NU KOMMER EN BILD PÅ YOHIO !!!!!  

 

Av Am Bj - 9 mars 2013 08:55

Nu sitter jag i soffan. Idag ska jag göra läxan och ni ska få veta en sak. Pompe "lh" är en hopphäst fast ska kunna dressyr men han är bäst hoppning. Tjejen "lh" är en dressyr häst fast ska kunna hoppning men hon är bäst på dressyr. Men iaf ska jag hoppa med Pompe "lh" idag och ska be någon filma. Så kanske kommer en film men inte säkert. Men nu ska jag äta frukost hejdå./Angela

Presentation


Hej vi är två djur tjejen på 11 och 10 sommrar vi älskar hästar....Nu ska v blogga så länge vi orkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards