storm-tjejen

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Am Bj - 3 mars 2013 15:28

Hej, idag ska jag nog inte rida någon av hästarna ( luft hästarna ) för det är så halt ute och vill inte att dom ska halka. Imorgon ska jag och Molly hyra häst ( riktig häst på ridskolan ) då ska vi hoppa en dag och dressyr en annan dag. Jag ska nog göra lite skänkelvikningar. Jag ska ha Tjejen (riktig häst) och Molly Storm också riktig häst.Sen när vi har ridit ska vi mocka, äta lite, vara i stallet en stund till och sen åker vi hem till mig. Då när vi är hemma ska vi sova i en stuga för oss själva. Molly ska ju då sova över hos mig sen nästa dag på Tisdag ska vi också hyra och det blir nog så att vi hoppar på Tisdag. Nu har jag inte så mycket att säga mer och ska städa rummet tills imorgon eftersom Molly ska sova över hos mig. Men nu ska jag göra det så hejdå!! ;):):P:D <3 <3♥/Angela

Av Am Bj - 3 mars 2013 12:35

Tjena nu har jag varit på karate med min bror det är han som gör det inte jag.

Äntkligen har jag fått tillbaks min laddare och min bok !!!  

Och gud vad jag längtar tills imorron då ska jag rida Storm och Angela Tjejen (dom riktiga hästarna )

Jaghoppas att det går bra ska nog gö lite skänkel vikningar på Storm tror jag.

HAr precis packat till imorron för då ska jag också sova hos Angela det ska bli så kul och det  är premiär  hos Angela för mig !!!  

Jag ska nog träna lite på bollen vi har hemma så får jag det lite kul och så   

Asså jag bara älskar Yohio jag    nästan jämt på han han sjunger jätte bra tkr jag iallafall. ses kram

Lydssna gärna på denna låt

Presentation


Hej vi är två djur tjejen på 11 och 10 sommrar vi älskar hästar....Nu ska v blogga så länge vi orkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards