storm-tjejen

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Am Bj - 7 mars 2013 19:32

  Hej, igår när jag red Pompe "lh" i skogen gick det jätte bra han villa bara inte göra halt men senare gjorde han det. Idag red jag Tjejen "lh" i skogen hon red jätte bra!!!   Men nu ska jag tipsa om min Kompis blogg f¨r hon tipsar vår blogg men den heter:  http://lovisaobergisaksson.blogg.se/ kolla gärna på den!!


/ Angela

Av Am Bj - 7 mars 2013 15:01

Hej idag har jag varit på badhuset i Färila jag frågade om Angela ville följa med men det gick in te för henne så jag tänkte fråga Lovisa som  äger bloggen http://lovisaobergisaksson.blogg.se om hon ville följa med men det hann jag inte göra.....

Men jag hade kul ifl det är ju huvudsaken.Har nyss tittat på Lovisas blogg jag hoppas att ni följer den för det gör jag,jag titta på den varje ndag till och med nästan fler en två gånger om dan   

Men hon betyder jätte mkt för mig jag älskar henne som kompis jag kan bara säga bra och roliga saker med den tjejen !!!!!!!!!  Men här kommer en bild som jag har gjort till henne :

  ses

Presentation


Hej vi är två djur tjejen på 11 och 10 sommrar vi älskar hästar....Nu ska v blogga så länge vi orkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards